22 Aralık 2011 Perşembe

KAPILAR...

Kapılar…
Arkasında bilinmezleri,umutları,sevinçleri,hüzünleri yaşatır.
Kader hepimiz için farklı hayatlar hazırlar,bu hayat bitip tükenmeyen kapılarla doludur.Kapıların biri açılır,biri kapanır,bir başkasını aralamak için uğraşırız.
Kapılar hayatımızda önemli bir yer tutar.
 Doğarken dünyanın kapısından içeri gireriz,çıkış kapısından ne zaman çıkacağımızı ise hiç birimiz bilemeyiz. Bu yüzden kapıların gizemli ve mistik bir tarafında  vardır. Belki de bu yüzden yüzyıllardan bu yana insanlar kapılara büyük önem vermiştir,sarayları ,köşklerin camilerin  kapıları birer sanat eseridir. Tabi artık böyle kapılar kalmadığı için bizlerde  kapılarımızı kendimize göre süsleyebiliriz.Yeni yıl nerdeyse geldi,kapımızı rengarenk süslesek mi???


















                   
                                                  Seviyorum etrafın renklenmesini...

15 yorum:

  1. Çok sevimli olmuş, ellerine sağlık canım.
    Kapıların hep güzelliklere açılsın İnşallah...

    YanıtlaSil
  2. renkli ve canlı yaşamı ben de çok seviyorum.kapılarımız ve evlerimiz hep süslü olsun.yaşamı renklendirmek hayat verir moral verir,etrafına pozitif enerji verir.seni çok seviyorum özlemciğim kapı süs ruhunu yansıtmış ellerine sağlık HEP MUTLU KAL

    YanıtlaSil
  3. Yeni yıl teması olsun da ne olursa olsun diyenlerdenim ben :)
    Bu da yeni yıl gibi muhteşem olmuş. Detaylara bayıldım. ellerinize sağlık. Sevgiler ve mutlu yıllar :)

    YanıtlaSil
  4. Kurabiye adamlaeı ve cupkekler ile renkli , çok güzel bir kapı süsü olmuş,insanın içi açılıyor Özlemciğim..

    YanıtlaSil
  5. ne şirin şeyler bunlar böyle..

    YanıtlaSil
  6. çok şekeeerrrr :))
    madambfashion.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. Özlemcim ellerine sağlık harika cıvıl cıvıl bir kapı süsü olmuş:))

    YanıtlaSil
  8. Ne güzel yazmışsın...
    Kapı süsü de çok farklı ve eğlenceli olmuş,çok güzel:)))

    Baykuş gözüyle

    YanıtlaSil
  9. Sevgili özlem harika hediyen geldi fakat makinam müsait olmadığından daha doğrusu bende olmadığından fotoğraflayamadım.
    Ama yarın kesinlikle fotoğraflayacağım.
    Biz bayıldık, çok zarif ve şık bir hediyeydi.
    Senin kapı simidinde çooook lezzetli.Muffinler, kurabiyeler, şekerler tam yemelik...

    İyi seneler...

    YanıtlaSil
  10. Sevgili Özlem kapı süsü de konuyla ilgili yazınızı da çok beyendim evet Tanrı bir kapıyı kapar ötekini açarmış kullarına.Kapılarımızın hiç kapanmaması dileğiyle.

    YanıtlaSil
  11. Çok ciciymiş:) Bu arada ben de blog dünyasına yeni katıldım bloguma göz atmak isterseniz beklerim:) http://trendsum.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  12. Meravigliosa!!!
    Buon Natale,
    Mely

    YanıtlaSil
  13. Kapı süsü harika olmuş, her bir detay farklı hava katmış, çok beğendim.

    YanıtlaSil
  14. maaşallah çok güzel olmuş

    YanıtlaSil