1 Mart 2012 Perşembe

OYUNCAK MÜZESİNDE,YÜZÜMDE BİR GÜLÜMSEME...

Sevgili Banu hafta sonu Oyuncak Müzesindeydi...Güzel bir çocukluk hatırasının içinde sonsuza dek yaşatacak bebekler yapıyor...
Bez bebek yapmayı Banu'dan öğrendim, haftasonu ben de Oyuncak Müzesindeydim.Banucum mutluluk dağıtırken, bende pembe bir balerin yaptım...












          Oyuncak Müzesinde cnım arkadaşlarım,dostlarım  Tijen ve Burcu'da vardı.Bu yeşil sevimli kurbağa Burcumun ellerinden,Kurbağaları birazcık sevdiğimi bildiği için benim için örmüş...

















 


    Mart ayında Yine Oyuncak Müzesinde olacak Banu,bu seferki atölye ise  kaçırılmaz bence, çünkü bu sefer deniz kızı yaptıracak Banucum, bilgilerinize...

24 yorum:

  1. harikasınız sizler :) balerin bebek, kurbişcik:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yasemin hanımcım,sizin yaptıklarınız yanında biz amatörüz,teşekkürler...

      Sil
  2. çok güzel olmuş bayıldım:))
    http://znurundunyasi.blogspot.com/ blogumda sizide görmekten mutluluk duyarım

    YanıtlaSil
  3. özlem hanım ne şirin bebekler yapmışsınız çok tatlılar.

    YanıtlaSil
  4. A bailarina é linda! Adorei o sapinho. Acredito que a oficina de bonecas foi um ótimo evento!

    Balerin güzel! Ben kurbağa sevdim. Ben oyuncak bebek atölye çalışması büyük bir olay olduğunu düşünüyorum!

    YanıtlaSil
  5. Bu Pembe Balerine bittim ben:))onun saçlarını, eteğini, ayaklarını sevsinler...Sen de bir satış sitesine bunları satışa koysan, paylaşsan ne iyi olur Özlemcim:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Natalicim teşekkür ederim,düşünüyorum aslında ama tembelim biraz galiba...

      Sil
  6. Ay harika olmuş bu bebekler senin balerinin dudağı mı yok resimde mi görünmüyor ama o eteğine bayıldım ellerine sağlık çok beğendim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet dudakları yok,ifade yoruma açık...:) Etek Banucuğumun ellerinden...

      Sil
  7. özlemciğim çok güzel olmuş bu balerin bebek ayyy bayıldımmm ben de istiyorummmm,ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel olmuş balerininiz.Yanındaki arkadaşı da onun gibi sevimli,saçı için ne kullandığınızı öğrenebilirmiyim?

    YanıtlaSil
  9. sevgili ozlem,harikasin
    cok beyendim,seker gibi olmus elleerine saglik
    sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Herzamanki gibi yine güzel yine şahane....
    Sevgilerimle, NURDAN

    AYRICA BU SENİN İÇİN...

    Dost dediğin
    Dostun yüreğinden geçeni bilmeli
    Dost dediğin
    Dostunu karşılıksız sevmeli
    Dost dediğin
    Verecekse almadan vermeli
    Dost dediğin
    Yüreği kan ağlarken, dost için gülmeli
    Dost dediğin
    Kara toprak gibi sadık kalabilmeli
    Dost dediğin
    Sığınacak yerin yoksa kucağını açabilmeli
    Dost dediğin
    Güne sıcak bir güneş olup doğabilmeli
    Dost dediğin
    Geceye parlayan yıldız olabilmeli
    Dost dediğin
    Sırtını yasladığın asırlık bir çınar
    Dost dediğin
    Gerektiğinde bir kalkan olabilmeli
    Dost dediğin
    Kahpe kurşuna göğsünü siper yapabilmeli
    Dost dediğin
    Velhasıl dost olduğunu bilmeli
    Dost dediğin
    İki yüreği bir beden sayabilmeli
    Ben herkese dost demem
    Benim dostum
    Yüreğimin sesini uzaklardan duyabilmeli
    Dost o zaman dosttur
    Dost dediğin
    Bir batında doğan kardeş bile olabilmeli

    SEN BENİM GERÇEK DOSTUMSUN....

    YanıtlaSil
  11. Merhaba özlem hanım son zamanlarda bu bebekler çok ilgimi çekiyor sizin yaptığınızda çok güzel olmuş ellerinize sağlık.Mart ayındaki etkinlikten haberim olursa katılmayı çok isterim sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabiki tarih kesinleşsin haber veririm,ayrıca tanışmayı da çok isterim...

      Sil
  12. adaşım merhabalar, çok çok çok güzel bir bebek olmuş, bu güzel resimleri görünce orada olmak varmış diyor insan ;D bebeğin kumaşı nedir acaba, yumuşak bir kumaş benziyor, ben burada arıyorum ama işin açıkcası kumaşların cinsinden de pek anlamadığım için sadece raflara bakıp bakıp hüsran içinde dönüyorum :((( çalışmalarınızı takip için sizdeyim, bende beklerim ;D

    YanıtlaSil
  13. Merhabalar..Bunların hepsi çok şirin olmuş ,ellerine sağlık..Sevgiler...

    YanıtlaSil