30 Aralık 2011 Cuma

ASLINDA....

Aslında yılbaşı sıradan bir gecedir.Bir sonraki günle arasında bir fark yoktur.Önemli olan bu geceyi diğer günler  için güzel şeyler ümit ederek geçirmek ve sevdiklerimizle birlikte olabilmek için bir fırsat olarak düşünmektir.
Yeşil,kırmızı yılbaşının vazgeçilmez rengi...Kar beyazı,noel baba kızak,geyikler,hediyeler,pırıltılar...İşte bunlarla sıradan zamanlar farkluılık kazanır.Bu zamanlar farklı bir ruh atmosferinde geçirildiğinde anlam kazanır.Eğer böyle zamanlar sizin için önemliyse tam da harekete geçme zamanı,farklılığı yakalamak için  son gün.....





























15 yorum:

  1. Noel baba umarım size yeni yılda sağlık mutluluk getiririm... Mutlu seneler, sevgiler,

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel söylemişsin Özlemcim, anlara anlam katan biziz aslında, ve her an, anlamına uygun yaşanmalı, yoksa günlerin, ayların, yılların birbirinden farkı kalır mı hiç?

    YanıtlaSil
  3. iyi seneler canım:)noel babalarında çok sevimliler:)

    YanıtlaSil
  4. Harika bir yastık..
    Şimdiden mutlu seneler :)))

    YanıtlaSil
  5. ay çok sevdim çok güzel olmuş elleriniz dert görmesin

    YanıtlaSil
  6. süper bir çalışma olmuş, harika bayıldım.

    YanıtlaSil
  7. Bayıldım ne kadar güzel olmuşlar! Ellerinize sağlık,mutlu yıllar! ;)

    YanıtlaSil
  8. özlemciğim noel babanı yastıklarına bayıldım.hemen arşivime alıyorum izninle veeee sağlık,mutluluk,bereket,sevgi dolu yıllar dilerim

    YanıtlaSil
  9. Çok sevdim, harika olmuş bunlar..
    Mutlu yıllar..

    YanıtlaSil
  10. çok şirin olmuşlar..
    mutlu yıllar dilerim..

    YanıtlaSil
  11. Yastık çok güzel Özlemciğim.Yeni yılda sevdiklerinle sağlık ve mutluluklar dilerim..

    YanıtlaSil
  12. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!!ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟ ΤΟ 2012!!!!!

    YanıtlaSil
  13. Yastıklar çok güzel ve şirin olmuş..Elinize sağlık.Yeni yılda tüm isteklerinizin gerçekleşmesi dileğiyle:)Sevgiler..

    YanıtlaSil