19 Aralık 2011 Pazartesi

HEDİYEM GELDİİİİİ....



Sevgili Gülin'in  http://hayatmelodisi.blogspot.com/  düzenlediği yılbaşı etkinliğinden benim de hediyem geldi...
Güzel gözlü sevgili Meral Hanıma http://meralsanatevi.blogspot.com/ çıkmışım,Çalışmalarını ilgiyle,keyifle izliyorum, blog toplantısında tanışmıştık,neşeli,çok tatlı ve çoookk güzel gözleri var...


Yağmurlu, koyu gri bir İstanbul sabahında,hele bir de pazartesi, masamın üstü iş dolu ve karmakarışıkken,böyle kırmızı bir paket insanı ne hale getirir hele bir düşünün...



                                                             Şu güzelliğe bakar mısınız...


Nasıl da süslü,nasıl da güzel...Çok beğendim...



Hatta bayıldım,ve de çok istediğim bir şeydi, çok ama çok teşekkür ederim,ellerine sağlık,emeğine sağlık Meral Hanımcım, kucak dolusu sevgiler....
 






14 yorum:

  1. çok şeker bi hediye... keyifle kullanın.

    YanıtlaSil
  2. Canımmm neler de yazmışsın valla utandım,senin güzel yüreğin öyle diyor,beğenmene sevindim güle güle kullan...

    YanıtlaSil
  3. Ben biliyodum ama söylemedim.:)))
    Gerçekten çok güzel...

    YanıtlaSil
  4. özlemciğim bu güzel hediyeyi iyi günler de kullan.meral döktürmüş yine çok harika işler yapıyor.inş bir gün atölyesine gidersin muhteşem bir ev sahibi.öptüm canımmmmmmm

    YanıtlaSil
  5. Harikaymış,çok güzel...
    Güle güle kullan Özlemcim...
    Benim hediyem de bugün geldi:))

    Baykuş gözüyle

    YanıtlaSil
  6. Gerçekten çok güzel, iyi günlerde kullan Özlem...

    YanıtlaSil
  7. çok güzel gerçekten, güle güle kullan, meral hanımın eline sağlık.

    YanıtlaSil
  8. tebrik ederim..çok sevindim beğenmene..

    YanıtlaSil
  9. gerçekten çok güzelmiş iyi günlerde kullanın
    Meral çok zevklidir bilirim.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Gerçekten de müthiş çok güzel bir kuş yuvası...Hiç bu kadar güzelini görmemiştim.Herkesten duyuyorum Meral Hanım'ın adını, gerçekten çok başarılı...Güle güle kullan Özlem Abla...

    YanıtlaSil
  11. amann çok güzel çok sevimli pek beğendim :) güle güle kullan Özlem.

    Kahve Dükkanı

    YanıtlaSil