8 Mart 2012 Perşembe

UĞURLU ELLER...

                   Tılsımlar  her zaman insanlar için önemli olmuş ve yaşam tarzlarını etkilemiştir.   Tılsımlar farklı dinlerde ortak bir dil oluşturur.                                   
                                                                Hz.Fatma'nın eli...
Fatma'nın eli  yüzyıllardır sahiplerine şans getirdiğine,onlara sabır verdiğine,kötülüklerden koruduğuna  inanılan bir tılsım haline gelmiştir.
                                 Uğurlu eller size bereket getirsin,şansınız bol olsun....

















19 yorum:

  1. Harikalar yaratmışsınız tebrik ederim çok beğendim sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Çok hoş olmuşlar,hangisine bakacağımı şaşırdım,emeğinize sağlık...

    YanıtlaSil
  3. Özlemciğim hepsi birbirinden harika olmuş.
    Nakışlar falan, az emek vermemişsin.
    Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili ozlemmmmmmm
      bu ne guzellik boyle
      sasirdim kaldim.......
      ne kadar emek verdigin belli oluyor
      sevgilerimi yolluyorum

      Sil
    2. cihan hanımcım teşekkür ederim...

      Sil
  4. Bunlara bayıldım, gerçekten çok güzeller.

    YanıtlaSil
  5. Özlemciğim önce boyama zannettim.Çok özenli çalışmışsın.İzin verirsen birini ben de denemek isterim, çünkü bu tılsıma çok inanırım.Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nazancım tabii ki deneyebilirsin,beğendiğine sevindim...

      Sil
  6. özlemciğim sen var ya sen harika bir kadınsın.neler de yapmış hepsi birbirinden değişik ve güzeller.o tılsımlar sana sağlık,mutluluk,şans ve bereket getirsin.canım kızım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. serpil ablacım teşekkür ederim,ne güzel şeyler söylemişin utandım şimdi.

      Sil
  7. Çok farklı olmuş bu nazarıklar, aman nazar değmesin:)))

    YanıtlaSil
  8. Ayyy canım bunlar ne hoş! Ellerine sağlık! BAk şimdi ampuller yandı yine :D ..Öpüyorum! SEVGİLER!

    YanıtlaSil
  9. Canımmmm, süper olmuş. Sadece diyorum ki, bana da birer tane yaptığın için çok ama çok teşekkürler dostum.
    Sevgilerimle..
    NURDAN

    YanıtlaSil
  10. Emeğinize sağlık hepsi çok güzel. size ulaşabileceğim telefon numaranız var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim.Mail adresimden bana ulaşabilirsiniz.
      ozlemyurdcu@gmail.com

      Sil