28 Nisan 2013 Pazar

FİDAN VE FİLİZ...

Bu gün sevgili Fidan ve Filiz'e misafir olduk. Şahane bir workshop ,çok ama çok keyifli bir gündü...























                                                             Bu yakışıklı çok çalıştı....










                                                           Melek kanatları hazıırrr....




                                                                  Hülyacımmmm...


                                                                  Mola zamanı......


                                                     Öyle güzel mamalar hazırlamışlar kiii...



                                   Hele bir tatlı vardı ki tatlı mı tatlı tıpkı ev sahiplerimiz gibi...



                                  Nurdan her zamanki gibi çok hızlı idi hemen bitirdi Tilda'sını...


Mankenlerimiz bitti,çok ama çok güzel oldular...Filizcim öyle güzel anlattı ki,tüm ince detayları öğrendik...

Sevgili  Fidan,sevgili Filiz her şey harikaydı....Çok çok teşekkür ederiz bu güzel ve keyifli  gün için....
Kaçıranlar üzülmesin çok yakında bir süpriz var,o daha da keyifli olacak bizi izlemeye devam edin....

10 yorum:

  1. Fıstığım, az önce yorum yaptım ama çıktı mı çıkmadı mı emin olamadım....
    şahane bir yazı hazırlamışsın bugünümüzle ilgili,içerik ,resimler ,tatlı sözler....
    gelipte bizi mutlu ettiğiniz ,güzel muhabbetiniz,herşey için biz de sizlere çokkkk teşekkür ederiz.
    en kısa zamanda yeni işlerde buluşmak dileğiyle.....
    çokkkk öptüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fidoşum asıl ben teşekkür ederim gerçekten çok keyifli bir gündü,yorduk ikinizi de...Tekrarını heyecanla bekliyorum...

      Sil
  2. sevgili ozlemcim...
    cok ozlemisim seni,coktandir yoktun
    ne kadar neseli bir gurup olmussunuz
    hepinize sevgilerimi yolluyorum...

    YanıtlaSil
  3. Cihan ablacım haklısın uzun zaman oldu,ben de özledim,bir gün sende katılsan,çok isterim seni tanımayı, ne güzel olurdu...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ozlemcim...ben hepinizi taniyorum gibi gibi:)
      nurdani ilk gordm panayirda:))))))uzun zamandir beraber gibiydik
      cokk uzaklardayim simdi,ama bir gun e neden olmasin
      opuyorum

      Sil
  4. Ayy hepiniz çok tatlısınız... Seviyorum sizi kızlar :)

    YanıtlaSil
  5. Ben hep İstanbullu olmak istemişimdir. ben İstanbullu olamadım ama bugün gerçek İstanbullu iki kız kardeşle tanıştım. öyle tatlı, öyle neşeli, öyle yetenekli, öyle harikalardı ki günüm nasıl geçti bilemedim, ayrılmak istemedim. Fidancığım ve Filizciğim sizleri tanımış olmaktan çok mutlu oldum, beni sizlerle tanıştırdığı ve böylesi güzel bir gün geçirmeme sebep olduğu için canım arkadaşım Özlemciğime de çok teşekkür ederim.. neşe ve sevgi dolu nice zamanlar geçirebilmek dileğiyle...

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel olmuş melekler, ne güzel bir gün geçirmişsiniz, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  7. Ne kadar güzel bir workshop çalışması olmuş, herkesin yüzünden gülücükler eksik olmamış anlaşılan çalışırken. İncelikle hazırlanmış masa da ayrıca hoş olmuş, sizin adınıza çok sevindim.

    YanıtlaSil