19 Şubat 2012 Pazar

MUHTEŞEM CUMARTESİ...


18 Şubat Cumartesi... Lady Craft,sevgili Ayşin Hanım düzenlediği toplantı ile yeni ürünler ve yeni teknikleri bizlerle paylaştı.Tabii bu çok güzel bir fırsat oldu,  toplantı öncesi  bütün kızlar toplandık, güzel bir kahvaltı ,keyifli sohbetler ile hasret giderdik.Her ne kadar sanal alemde hep bir arada olsak da yüzyüze sohbetin hali bir başka tabiii...















                         Ayşin Hanım çok güzel ciciler getirmiş  Şermin hanım ile birlikte  uygulamalı gösterdiler,ortaya çıkanlar harika , bakalım daha  ne güzellikler çıkacak...









15 yorum:

  1. ohh sefanız olsuuunn sanal alemin inadına birliktelik süper...
    yeni güzellikleri merak ve sabırsızlıkla bekliyorum:)

    YanıtlaSil
  2. ne güzel bir gündü.sizlere çok tşk.ler ederim bu güzel günü bana yaşattığınız için canlarım benim.resimler de harika çıkmış özlemim.en kısa zaman da buluşmak üzere.kadıköy belediyesin de harika bir sergi var 25 şubata kadar kaçırma derim.

    YanıtlaSil
  3. Böyle buluşmalar sayesinde daha samimi oluyoruz. Takside olduğumuz gibi:) Mutlaka tekrarlayalım, ama daha rahat edebileceğimiz bir yer olsun. Çıkardığımız gürültüden, kovulma korkusu yaşamayalım :)
    Gerçekten muhteşem bir gündü ama...

    YanıtlaSil
  4. Harika bir gün olmuş. Marifetli Perinin bloguunda da gördüm.Çok imrendim. Harikasınız.Sevgiler,

    YanıtlaSil
  5. Yaaaaa özlem... Wallaha çok kıskandım...Sıcacık görünüyorsunuz.

    YanıtlaSil
  6. ne güzel bir etkinlikmiş,keşke bende haberdar olsaydım :(

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel bir toplantı olmuş, harika görünüyorsunuz...Ayrıca işleri de çok beğendim:)

    YanıtlaSil
  8. Tatlım, Kıymetlim.....
    Gerçektente çok güzel bir gündü doğrusu. Ben oldukça keyif aldım. Arkadaşım en kısa zamanda yine tekrarlayalım.. Sevgilerimle... NURDAN

    YanıtlaSil
  9. Evet evet uzatmıyalım arayı ama başka bir yerde olsun:)

    YanıtlaSil
  10. güzel,eğlenceli bir gün geçirmişsiniz.
    yapılan işlerse süper
    sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Özlemcimmm, tekrarının bizim yakada olması için baskılara başlıyalım ve organize olalım diyorum, ne dersin.
    Öptüm canım.

    YanıtlaSil
  12. Keşke haberim olsaydı.
    aranızda olmayı çok isterdim :( hobilerim-funda.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Funda hanımcım bir daha ki sefere inşallah,en kısa zamanda tekrarını düşünüyoruz...

      Sil
    2. sevgili ozlemcim,,,,,,,,,
      super gozukuyosunuz......
      icimi ceke ceke izledim:(
      bir ustteki cicilerinede bayildim......
      cok zefkli calismissin
      sevgiler

      Sil