7 Temmuz 2011 Perşembe

NEVİN YÜN TUHAFİYE....



Nevin Yün Tuhafiye Hobi malzemeleri yeni açıldı Göztepe İstasyon caddesin'de.Ben çok sevindim, çünkü aradığınız pek çok şeyi bulabiliyorsunuz.Sahibi Nevin Hanım da çok şeker,her konuda yardımcı oluyor,fikir veriyor,ayrıca çok güzel projeleri var,ben keçe çantaları çok beğendim,harikalar renk renk,Nevin Hanım hemen anlattı,nasıl yapabilirim püf noktaları,tabi ben de başladım hemen bakalım nasıl olacak...Yolunuz düşerse,malzeme ihtiyacınız olursa mutlaka uğrayın derim.

Adres:Göztepe mahallesi Rıdvan Paşa Sok.N0-5 Dükkan-4
GÖZTEPE
TEL-0216 467 62 32






























4 yorum:

  1. Hayırlı ve uğurlu olsun açan arkadaşımıza. Çok keyifli şeyler var gibi görünüyor.

    YanıtlaSil
  2. ne ararsan var modunda bir yer, tertemiz içacıcı ama maalesef İstanbul'da

    YanıtlaSil
  3. Evet rengarenk bir yer ne hoş. O civara gidince uğramak gerek. :)

    YanıtlaSil