19 Mart 2011 Cumartesi

Uyku Maskesi...

Epeyce zaman önce, Vildancımla bi Kadıköy sefamız olmuştu, çok eğlenmiştik... Ben  bayılırım  köşelerdeki satcılardan ufak tefek,  ilginç  şeyler almaya, bu maskeleri gördüm ve herzamanki gibi almak için atağa geçtim, tabii Vildan beni engellemek istedi, napıcaksın onları filan dedi ama başarılı olamadı. Hazır keçe ile uğraşmaya başlamışken uyku maskeleri de bu şekilleri aldılar...


Bittikten sonra Dorukcum  denedi, resimledik ama yayınlamak için maalesef izin vermedi,Çünkü takınca gerçekten insan çok komik görünüyo....






4 yorum:

  1. özlemciğim valla hayran kaldım.harika olmuşlar hele banu bebeğe çokta yakışmış canım ellerine sağlık sevgilerrrr

    YanıtlaSil
  2. ellerinize sağlık güzel olmuşlar.bebeğe de pek yakışmış:)

    YanıtlaSil
  3. aha ha, çok güzel:)) cin gibi bakan siyah süpermiş :))

    YanıtlaSil
  4. Işığı sevmeyen kızım için çok ideal.İlk baştaki gibi bir modeli onun için yapmayı deneyebilirim.Ellerinize sağlık;))

    YanıtlaSil