5 Aralık 2010 Pazar

Arzucum senin için...

Yeni yıla girmeye az kaldı,yeni umutlar,yeni beklentiler içindeyiz hepimiz.Şu günlerde güzel bir yeni yıl kurabiyesi iyi gider sanırım,tarçınlı zencefilli,kıtır kıtır...Arzucum senin için...

 YENİ YIL KURABİYESİ
Malzemeler:
125 Gr margarin (Oda sıcaklığında olmalı)
yarım su bardağı pudra şekeri
1 Tatlı kaşığı tarçın
1 Tatlı kaşığı toz zencefil
 (Benim tercihim 2 tatlı kaşığı, zencefil ve tarçın tadının biraz baskın olmasını seviyorum)
1 Yumurta
1 Paket vanilya
1 tatlı kaşığı kabartma tozu
Un



Önce margarin ve pudra şekerini iyice karıştırıyoruz sonra sırasıyla diğer malzemeleri ekliyoruz,ele yapışmayacak kıvamda bir hamur elde ediyoruz.Hamuru 2 parçaya ayırıp merdane ile açıp, kalpli kalıplarla keserek tepsimize diziyoruz.Kalınlığı ağız tadınıza bağlı tabiki biraz ince olursa bisküvi tadında oluyor. 175 derecede hafif ısınmış fırında pişiriyoruz.Denemenizi tavsiye ederim. Fakat denemeye vaktiniz yoksa bir cumartesi beklerim...




2 yorum:

  1. SEVGİLİ ÖZLEM FIRIN KAÇ DERECE OLUCAK ONCEDEN ISITACAKMIYIZ YAPAMADIM TABI KALDI HAFTAYA AMA GORUNTU GUZEL ARZU

    YanıtlaSil
  2. Arzucum haklısın tabi düşünemedim,hemen düzeltiyorum,ayrıca telafi ederiz artık...

    YanıtlaSil